🌟MÁR ÁLDOTT VAGY❣️

Ésaiás 55:10-11 HUNK
,,💞Mert mint leszĂĄll az esƑ Ă©s a hĂł az Ă©gbƑl, Ă©s oda vissza nem tĂ©r, hanem megöntözi a földet, Ă©s termƑvĂ©, gyĂŒmölcsözƑvĂ© teszi azt, Ă©s magot ĂĄd a magvetƑnek Ă©s kenyeret az Ă©hezƑnek: 
Így lesz az Ă©n beszĂ©dem, a mely szĂĄmbĂłl kimegy, nem tĂ©r hozzĂĄm ĂŒresen, hanem megcselekszi, a mit akarok, Ă©s szerencsĂ©s lesz ott, a hovĂĄ kĂŒldöttem.,,

A NĂĄzĂĄreti Úr JĂ©zus Krisztus mondja:
Hadd legyenek az Ă©n ÍgĂ©reteim a te menedĂ©ked. A szavamat adtam neked Ă©s be is fogom azt teljesĂ­teni.

Az Ă­gĂ©reteim megelƑlegezett ajĂĄndĂ©kok, amiket nem lehet elvenni.
Hadd legyek Én a te magabiztossĂĄgod Ă©s bizalmad forrĂĄsa. 
A kedvességem iråntad örök, mindig vonzani fogod a kivåltsågaimat és a jósågomat.
MegszabadĂ­talak tĂ©ged a nyomorĂșsĂĄgoktĂłl Ă©s elviszlek egy ĂșjszabadsĂĄg helyĂ©re, ahovĂĄ elrepĂŒlsz, Ă©s megpihensz. 

Az Én kirĂĄlyi trĂłnom alapja az igazsĂĄgszolgĂĄltatĂĄs, rendbe fogok hozni dolgokat az Ă©letedben, Ă©s az Én tetteim igazsĂĄgossĂĄgĂĄt biztosĂ­tom szĂĄmodra. 
Ó, te lesĂșjtott, viharvert, vigasztalan! SzĂ©psĂ©get hozok elƑ a hamvakbĂłl, Ă©s stabilan megerƑsĂ­tem a lĂĄtĂĄsodat.
Énekelj, mert ahelyett, amit elvesztettĂ©l, sokkal több Ă©s jobb jön, mint amit el tudsz kĂ©pzelni.

KĂ©szĂŒlj fel az Én nagysĂĄgomra, legyen egyre nagyobb a vĂĄrakozĂĄs benned, hogy ugyanolyan nagy lehessen, mint az Én bƑkezƱsĂ©gem Ă©s kedvessĂ©gem!

Az Én Ă­gĂ©reteim mĂĄr ĂĄt lettek adva, vĂĄrj tĂŒrelemmel, hogy meglĂĄsd azokat nyilvĂĄnvalĂłvĂĄ vĂĄlni, hasonlĂłkĂ©ppen egy pillangĂłhoz, amely tĂŒrelmesen vĂĄr a vĂĄltozĂĄsra!

Ahogy az IgĂ©m is mondja, a hƱsĂ©gem nem vĂĄltozik. ElĂŒltettelek Ă©s biztonsĂĄgban vagy. 
Senki sem ragadhat ki a kezeimbƑl, Ă©s senki sem vĂĄltoztathatja meg az Ă©letedre vonatkozĂł, jĂł terveimet. Arra lettĂ©l fĂ©lretĂ©ve, hogy felfedd az ĂĄldĂĄsaim ujjlenyomatĂĄt az Ă©letedben. 
Viseld a sikert alĂĄzattal, elviselve minden szenvedĂ©st. TĂŒrelmesnek lenni azt jelenti, hogy elfogadod a hosszĂștƱrĂ©st, mĂ©rgelƑdĂ©s Ă©s morgolĂłdĂĄs nĂ©lkĂŒl, teljes megelĂ©gedettsĂ©ggel.
A tĂŒrelem be kell vĂ©gezze a teljes munkĂĄt, hogy ne legyen hiĂĄnyod semmiben.

A remĂ©ny a gyĂłgyulĂĄs rĂ©sze, mely fĂ©nyesen ragyog az Ă­gĂ©ret megnyilvĂĄnulĂĄsa irĂĄnti vĂĄrakozĂĄstĂłl. Kedves liliomvirĂĄgom, az alĂĄzat ĂĄltal a szĂ©psĂ©ged mĂ©ly helyeken növekszik, mint a liliom a tövisek közt. A megfelelƑ idƑben fel foglak emelni, Ă©s elƑhozom, amirƑl beszĂ©ltem.
Higgy az Ă­gĂ©reteimben Ășgy, mintha azok mĂĄr beteljesedtek volna, az Én beszĂ©dem nem fog csalĂłdĂĄst okozni neked.

El fogod felejteni a mĂșlt szĂ©gyenĂ©t Ă©s nem fogsz többĂ© emlĂ©kezni a gyalĂĄzatra. 
Egy Ășj nĂ©ven fognak megismerni tĂ©ged, Ă©s Ășj hĂ­rneved lesz, a becsĂŒlet Ă©s a kegyelem. 
Mindezt azĂ©rt, mert fĂ©rjed a te TeremtƑd Ă©s a te MegvĂĄltĂłd. 
ÖrökkĂ©valĂł kedvessĂ©ggel vagyok könyörĂŒletes hozzĂĄd. Ne aggĂłdj, a szeretetem nem fog kudarcot vallani. 
LegyĂ©l igazĂĄn boldog, nagy öröm van elƑtted, a bƑkezƱsĂ©gem aratĂĄsa. 
Rendíthetetlen szeretetem örökké tart, szilårdan ragaszkodik hozzåd mindörökre.
A hitnek ĂĄt kell mennie azon a prĂłbĂĄn, amikor vĂĄrakozĂĄs ideje alatt elbĂĄtortalanodnĂĄl. 

A szeretetem elkötelezett irĂĄntad, mint egy mĂ©lyen gyökerezƑ szerelmi kötƑdĂ©s. 
Egy gyönyörƱsĂ©ges ĂĄtalakulĂĄson mĂ©sz ĂĄt. A hƱsĂ©gem irĂĄntad egy pajzs Ă©s fal. 
Áldott, aki hiszi, hogy be fog teljesĂŒlni az, amit mondtam. 
Minden tökĂ©letes idƑzĂ­tĂ©ssel fog megtörtĂ©nni az Ă©letedben.
Ámen!

Megjegyzések